God mad, gode grin og godt selskab – traditionen fortsætter!
Vi glæder os over at kunne sige: Samarbejdet mellem Grindsted Revyen og Hotel Hedemarken fortsætter - præcis som det har gjort siden dag ét!
Start aftenen med en skøn 3-retters middag hos os på Hotel Hedemarken, hvor vi sørger for lækker mad og hyggelige rammer. Og så venter der jer en tur i Grindsted Kino, hvor Grindsted Revyen byder på en fantastisk underholdning, humor og masser af grin.
Vil I gøre oplevelsen helt komplet? Så overnat hos os, og vågn op til en dejlig morgenmad.
Spis, grin og sov – med stil, tradition og højt humør!
Læs mere om Grinsted Revyen her.